3 mars 2011.

Hejhopp!
Då var det torsdag.. Dagarna går så jäkla snabbt alltså. Idag har jag varit på praktiken bara
och jobbat hela dagen. Har riktigt mycket att göra, haha! Men me likey! Hade lätt kunnat börja
jobba nu och inte gå i skolan mer. Nej nu ska jag lägga mig i min nybäddade säng och läsa lite.
Är trött på datorn när man sitter där hela dagarna. Imorgon ska jag först jobba, sen ska jag åka
till IKEA med min föräldrar. Sen ska jag bara chilla på kvällen, KANSKE babe kommer hit om
han hinner. :) *hoppas*.. Aja, skriver mer imorgon.
Förlåt för att det bara är bilder på mig, HAHA.. kommer inte på något att fota :(..

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag minns inte vad det heter, hon har nämligen precis fått en ny post. Men innan var hon kvalitetsinjengör i några år och när jag var liten jobbade hon i fabriken typ :)

2011-03-03 @ 22:19:06
URL: http://nathalolie.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jag frågade igår och hon sa att hon jobbade på personalavdelningen (HR), jag tror det är dom som har hand om personalen :D haha

2011-03-05 @ 10:42:00
URL: http://nathalolie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0