17 okt 2011.

Hejsan!

Ligger just nu under filten i min soffa och skissar lite i photoshop.
Funderar på en ny design på bloggen, alltid kul som fan när man kommer igång.
Mår inte så bra ikväll. Har varit sjuk sen i lördags och känner mig inte helt ok ännu.
Har gått runt här hemma och svettats hela dagen med en jävla mensvärk.
Men ja, vi får se hur läget är imorgon.

Jag har äntligen fått en tid hos en sköterska som ska ta sig en titt på min navelpiercing.
Den är infekterad as hell alltså.. Blir bara värre och värre.. Och jag har hört att om
man tar ut den så kan infektionen sprida sig i kroppen osv.. Så jag tänkte att det är
bäst att gå iväg och visa den och se vad de säger.
Nej nu ska jag fortsätta leka vidare i photoshop, ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0