4 oktober 2011.

Halloj!
Sitter och skriver på min svenska C - uppgift nu. Jag har skrivit en A4 sida med nästintill 400
ord. Och vi ska ha 500-1500 ord när vi ska lämna in, så det känns skönt.
Annars så har jag varit i skolan idag, två lektioner, så inte jättekrävande.
Efter skolan satt jag och Emma kvar i en timme och jobbade lite med våra kurser utanför
våra ordinarie. Men jag åt ingen skolmat så jag kände att det var tid att bege
mig hem när magen kurrade som värst.
Ikväll ska jag bara skriva på min svenska och (förhoppningsvis) köra till
Ica med pappa och köpa kanelgifflar.. mums..
Nej nu ska jag fortsätta arbeta, känns skönt när man börjar närma sig slutet alltså.
Lägger in en liten bild på mig och Alice här i kökssoffan.
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Emma

Du är duktig du! Önskar att jag började fatta mattteeeeeeeen :(

2011-10-04 @ 20:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0